štvrtok 5. septembra 2013

Neviete čo robím na Slovensku keď som mala túto všetku krásu pred očami?

Pohlad zo strešného okna na našu dedinku. :)

Fotené z auta preto to zábradlie. (Nemali sme tam kde zaparkovať)



Chcela by som Vám predstaviť kvet o ktorom možno ani neviete že existuje. Je to kvet ktorý sa považuje za neodmysliteľnú súčasť parfumu. Tento kvet keď rozkvitne sa vo veľkých množstvách zberá a dáva sa do každého jedného parfumu na svete. 
 Je zasadený na obrovských poliach ktoré vyzerajú takto.


 Rastlinka ktorá ma zaujala tým že keď som ráno prišla ku karavanu bola len ako púčik. Poobede keď som prišla bola takáto krásna a večer už bola zas odkvitnutá.


Môj každodenný pohľad pri rannej káve a večernom vínku. :)


Aj takto vyzerajú mesta na Korzike.
Porto-vecchio.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára